گذر تنهایی
قالب وبلاگ
گذر تنهایی
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگي براي گذر از تنهايي و آدرس gozaretanhaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من بودم

تو

و یک عالمه حرف . .

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان میداد !!

کاش بودی

و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک

آه

چقدر وزن دارد . .



نظرات شما عزیزان:

MoHaD3
ساعت11:52---13 بهمن 1391
سلام!خوبی عزیزم؟من یه وب جدید درست کردم که مطالب عاشقونه از مطالب خنده دار جدا بشه!از این به بعدHappy Girl فقط مطالب خنده دار داره!!اگه میشه وب جدیدمو لینک کن منم لینکت کردم بیا نظر هم بده:girlinlove76.rozblog.com
این آدرسم رو هم بااسم Girl in LoVe لینک کن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبهبرچسب:, ] [ ] [ ((M.O.H.@.M.M.@.D)) ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 179
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 399
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 45443
تعداد مطالب : 435
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1

http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif 










ツCode style picturesツ
  • قالب بلاگ اسکای
  • میهن بلاگ